4 Mart 2016 Cuma


Şaka şaka kapatmıyoz. Kandırdım XD 
"Kapatıyoruz" furyasına katılmayan bi biz kalmıştık, şimdi tamamız artık rahatlayabiliriz. Efenim gelelim sebeb-i güncelimize... 
Bayram değil seyran değil,  hemde cuma cuma bu güncel nereden çıktı? Keyfim öyle istedi... değil tabii ki XD
Bugün grubumuzun yıl dönümü, ilk senemizi tamamlamış olduk. 



Şöyle bakınca zaman ne kadar hızlı geçmiş diyorum şimdi. Grubun bu kadar süre açık kalabileceğini düşünmüyordum açıkçası. Kolay bi sene de olmadı. Giren çıkan bi sürü arkadaşımız oldu, bi sürü şamata ve gürültü oldu ama güzel oldu. 
Emeği geçen bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Özellikle dırdırıma ve terliklerime katlandıkları için. (pisst bi daha kurmam bu cümleyi ss alın XD)
Öhömm neyse gelelim tek merak ettiğiniz kısma yani güncelin içeriğine...
Epey güzel bir güncel hazırladık bu hafta size, şimdi sakince yerinize oturun da görünce kalpten gitmeyin. XD

 İlk olarak güncel listemizdeki sürpriz projemizden bahsedeyim. TORTUGA ÇEVİRİ ile yarım kalmış bir seriye daha el attık, elimizi attığımız gibi de tamamladık. Serimizin ismi ise "SHAMO". Çevirisini SPEEDY GONZALES, editi ise NiTian ErXing üstlendiği seriye 27. cildinden başladık ve 72 bölümle tamamlayıp bekleme derdinden de kurtarmış olduk sizi. 
Hadi yine iyisiniz. XD 

İkinci sürprizimiz de yarım kalmış yeni bir seriye daha başladık. Serimizin ismi "RAİNBOW". Çevirisinin yine SPEEDY'e ait olduğu seriyi ZANPAKTO editliyor. Bu seriye de 32.bölümden başlamış bulunup 4 bölümle açılışını yapıyoruz.

Bunların haricinde bir vedamız bir de aramıza katılan yeni bir üyemiz var. 
Aramızdan ayrılan arkadaşımız VERİTASERUM, yaptığı çeviriler için kendisine teşekkür ediyoruz. Aramiza katılan yeni çevirmenimiz ise AMYGİRL, çevirmeye başlayacağı seri ise sürpriz olsun şimdi söylemeyeceğim. 

Bakiyim şöyle... Şimdilik sözü bizimkilere veriyorum, nasıl olsa yine bana gelecek nasıl olsa. XD

Narowi: Tüm MangaYatta ailesinin birinci yılını kutlarım.  Böyle neşeli bir grupla, nice yıllara daha duruuun :D Bende gruba, açıldıktan bir süre sonra katılmıştım zaten kontratı ya yenilicez yada maaşına zam işine son davası olacak artık :D Bu güne özel çok çok bölüm hazırlayamasamda (bazı arkadaşlarımız gibi) yinede çıktı benden de 1-2 bişi buna da şükür lan :D Plaket istiyordum misadan da kalsııın onuda istemiyorum sigortamı ödesin yeter XD Umarım hep böyle sıcak kalırız gerisi sağlık olsun kalın sağlıcakla :D

Shirohige: İlk olarak olur da Toriko seneye kadar dayanamaz düşüncesiyle, seriye emek vermiş olan tüm arkadaşlara, ikinci olarak okuyuculara bölümleri geç ulaştırmamıza rağmen sabırlı davrandıkları için teşekkür ediyorum. İki cümleden fazlasını kimse okumaz zaten nice senelere. :D

Speedy Gonzales: Bir yaşına giren grubumuza ne zaman katıldığımı tam hatırlamıyorum,ancak tüm gücümle katkıda bulunmaya çalışıyorum, çalışmaya devam edeceğim. Bizi takip etmeye devam edin.

DarkMP:  En eskilerden olduğum halde ne ara bir yıl oldu da benden bu yazıyı istediler diyorum şu an.o_O Hiç martımsı gelmiyordu açıkcası daha çok eylülümsü geliyordu ama şimdi düşününce haziranımsı olması daha mantıklı olurdu, yine de gördüğünüz gibi neredeyse şubatımsı olacakmış, neyse... Aslında ben bu gruba katılmayacaktım yani bir gruba katılmayı düşünmüyordum, hatta burası da kurulacağında bir kaç kez çağırdılar da geri çevirdim. Çünkü böyle uyuz, gıcık biriyim ben XD Derken yarım kalan serileri devam ettiren bir grup olalım dediler takdirimi kazandılar. Bu sempatiye kapılmışken önceden bir kısmını çevirmiş olduğum fakat insanlardan sakladığım "GYO" vardı (doğrusu editör bulamadım XD). Öyle bomba bişi değil ama hadi alın çeviri olsun, katkım olsun diyerek adımımı attım ve onlar kabul etmedi :D İşte öyle bozarlar adamı bunlar. Grupta olursan kabul ederiz dedi Day, masumca ve iyi niyetlice katıldım sonra vurdular kırbacı, döktüler önüme serileri, ya sen çevirirsin ya biz seni çeviririz dediler. -_-' Ondan sonra bir sürü kontrolü de yüklediler, yüklendikçe yüklendiler. Hele o Misa yok mu off... ;D
Bütün grup arkadaşlarımın ellerine sağlık. Bu noktaya gelinceye kadar çok güzel şeyler yaptılar. Hepinize de teşekkür ediyorum ve tabii ki en çok da  bizi takip edip, destekleyen okuyucularımıza ^^
Nice senelere...

Amygirl: Selam mangaseverler. Ekibe henüz katılmış olmama rağmen bana böyle bir selam yazısı yazmamı sağlayan Mangayatta ailesine teşekkür ediyorum. Bir mangasever olarak işin emek sarfedilen kısmında bulunmak benim için çok özel ve önemli. Umarım daha nice serileri sizlere sunma fırsatım olur. İyi okumalar şimdiden :)

Shbz: Slm ben shbz Akumetsu ve Sakamoto Desu Ga'nın editlerini yapıyorum bu işlerde yeniyim :) bana yardımcı olan arkdaşlarıma tşk ederim ve bizi takip etmeye devam edin :)

Muslu:  Bir yıl olmadı galiba bu gruba katılalı. Kontrolcüye ihtiyaçları vardı isim önermemi istedi Nadir birkaç arkadaşıma söyledim yapamayacaklarını söylediler ben de ben yaparım dedim. Edit yapmak için çok üşengecim ama kontrol yapabilirim. :D Gerçi onu da çok yapamıyorum son zamanlarda bana bölüm atmıyorlar. Yinede grupta sadece geyik için bile kalabilirim zaten kalıyorum da.

Hareyakana:   Herkese merhaba sevgili Mangayatta'cılar. Ben yeni ve acemi editörünüz Hareyakana... ilk defa bir güncele yazı yazıyorum heycanımı mazur görün...
Ama simdi düşününce  iyi ki " acaba yapabilirmiyim " diye içimden geçirmişim... İyiki "biz sana yardımcı oluruz sen yeter ki öğrenmek iste diyen"   Mangayatta ailesi ile tanışmışım. İyiki ailemin, arkadaşlarımın ve hayali manitacığım Ren'in ( evet! Evet! Ren tusugura'dan bahsediyorum :) ) verdiği gazla bu işe gönüllü olmuşum.   
Acemi olan bana yardım eden Mangayatta ailesine ve editledigim serileri okuyup gülümseyen tüm okuyuculara teşekkür ederim.  Bizi takipte kalın :)

Mikazuki: Henüz cok yeni olsam da icinde olmaktan mutluluk duydugum grubum.. Daha nice isler basaracagimiza inaniyorum. herkese bol cevirili, editli yillar diliyorum :D

Zanpakto: Merhaba arkadaşlar. Ben zanpaktou. Grubun yeni üyelerindenim.
Yeni serimiz rainbow'un editörüyüm.
Mangaya ve anime dünyasına ilk girişim 2011li yıllarında arkadaşlar vasıtasıyla olmuştu.
Onlar izlerken takılıyordum çocuk gibi çizgi film mi izliyonuz diye.
Ama işin içine girince öyle olmadığını anladım. İlk narutoyu izlememi istediler.
Bunu bi izle ondan sonra anlarsın dediler.
Ben tabi 220 bölüm naruto,300 bölüm naruto shippuuden 3 hafta gibi kısa bi sürede bitirdim.
O zamandan buyana çok fazla içine girmeden takipte kalmaya çalıştım.
4 ay kadar önce sitemizde editör alımı olduğunu gördüm. İlk başlarda ne işim olur benim editle diye düşündüm ama
Daha sonra şimdiye kadar hep bedava okudum ama birileri bu işe emek harcıyor. Benimde çorbadda bi tuzum olsun istedim.
Şimdi sizlerleyim. İnşallah birlikteliğimiz uzun sürer.
Editini yaptığım seri konusu itibariyle sevdiğim türden bi seri olduğu için ben çok beğendim. Sizde beğenirsiniz inşallah.
 


Ümit Duran:  Mangayatta ailesiyle birlikte olup çalışkan arkadaşlarla ortaya birşey koymak çok güzel.

Adalet: Herkese selamlar. Grubun en çaylak üyelerinden biri olarak Dolly Kill Kill'in çevirmenliğini elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum. Geçtiğimiz yaz Shinku Çeviri'nin projesi olan bu mangayı onun kaldığı yerden devam ettirip sizlere gelmesinde ufak bir katkım oluyor, umarım sizde benim gibi dehşet içinde okuyorsunuzdur. Bakın, şakasına demiyorum cidden dehşet bir manga. Okuyun, okutturun. Anlamadığınız yeri de bana sorun. Ayrıca yakın bir zamanda çok sevilen bir serinin çevirmenliğinde katkım olacak, onun da müjdesini vermiş olayım gelmişken. Son olarak ekipteki tüm arkadaşların ellerine sağlık diyerek noktalamak istiyorum. Hoşça kalın. 

MA2: Merhaba millet! Bir okuyucu olarak yarim kalan mangaları merak etmekle başlayan serüvenim kendimi mangayattaya atmamla son buldu.. Bu ailenin parçasi olmak cok eğlenceli.. Editörlüğün çok detaycı olmayı gerektiren bir iş olduğunu şaşırarak -biliyorum balon silmekte ne var diyenleriniz oluyordur isin icine girince ogreniosunuz her seyi-  ogrendim. Ciddi emek var işin icinde ,gönüllü olarak yapıliyor falan ve hepsi tabiki siz mangaseverler  için..   Sizi seviyorum yeni bölümler için beklemede kalın.. :)

Daygamias: Bir sene önce küçük ama güzel amacımızın bu kadar büyüdüğünü görmek gerçekten beni gururlandırmadım desem yalan olur :)
Zngtsu'yla bu fikri düşünürken buralara geleceğini bu kadar ilerliyebileceğimizi gerçekten düşünmemiştim ama şimdi hem Mangayatta ailesi olsun hem takipçileri seven, sayanları olsun mangayatta'yı bugün buraya getiren bizleriz özellikle Misa'ya burdan teşekkür etmemiz lazım Mangayatta öz evladı gibi bakıyor ayrım yaptığını görmedim :D O olmasa buralar....
Ne ben söyliyeyim ne siz düşünün bozmayalım keyfimizi.
Gurubun en sorumsuz ve tembel editörü olarak :P Mangayattanın 1. yıl dönümü'nü kutluyor nice daha mutlu,kutlu bol serilerin devamını diliyorum.

Epey uzuuun bi güncel yazısı oldu ama olsun okuyun işiniz ne XD






 Herhalde okuyacaksınız. XD
Şaka bir yana buraya kadar sabredip de okuyan varsa tebrik ediyorum. :D 
Güncel listemize gelecek olursak epey emek sarfedildi bugün için. Görünce dibiniz düşecek



Çevirmen ve editörlere ne kadar teşekkür etseniz azdır. 
Bununla birlikte gelecek hafta içi ufak bir güncel verebiliriz. Sonraki hafta olur muyuz emin değilim, şehir dışında olacağım için netim olmayacak gibi, kısaca duruma bağlı o da.
Neyse bu kadar laf yeter hadi ben kaçtım. İdareli tüketin bölümleri. XD 

Güncel Listesi











   
 

{ 22 yorumComment }

  1. eyvallah yatta, nice senelere. güncel yazılarınızı okudum, şimdi de serileri okuyayım...

    YanıtlaSil
  2. O NASIL BİR PUNPUN GÜNCELİİİİİİİİİİİİİ. ELİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  3. Şahane bir güncel olmuş MANGAYATTA emekleriniz için çok teşekkürler
    güncelde ki arkadaşların yazıları da hem hoş hem eğlenceliydi "hepsini okumuş" ^^ daha nice yıllar başarınız devam etsin
    verilen emekler için domoo arigatou gozaimasu BOW
    Not: Mİsa.chan verdiğin emekler için teşekkürler 1. yılınızı kutlarım..

    http://i.imgur.com/4Kk3JIW.gif

    YanıtlaSil
  4. nice senelere Yatta :* bol bol mangalar çevirir, bol bol takım arkadaşı ve okuyucu kazanırsınız inş :* seviyoruz sizi <3 hepsi için ellerinize sağlık :3
    bi de yapmayın böyle şakalar yaa :'( Mabushi'de kalp krizi geçiriyordum zaten :D hala o şoku atlatamadım xd

    YanıtlaSil
  5. oha bu ney lan böle wtf dünyanın günceli abooooooo elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Nice senelere :) Gerçekten mühtiş bir güncel olmuş.Emeğiniz büyük güncelde belli oluyor zaten.Yeni gelenede hoşgeldin diyorum.
    Emeği geçen herkesin emeğine sağlık arkadaşlar iyi ki varsınız :)
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. nice senelere emeğinize elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler elinize sağlık,

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkürler, nice güncellere.

    YanıtlaSil
  10. Şigurui yağmur olmuş yağmış :D Beklemeye değmiş,Güncelde emeği olanlara Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Nice yıllara :)

    YanıtlaSil
  12. Nice yıllara. Elinize sağlık Shamo gibi bir seriye el attığızı için çok teşekkürler. Emeği geçen bütün arkadaşlara kolay gelsin umarım motivasyonunuz hep yüksek kalır. Siz mutlu olunca bizde mutlu oluyoruz.

    YanıtlaSil
  13. Tebrikler, 1'nci yılınız kutlu olsun. Güncel içinde teşekkürler...

    YanıtlaSil
  14. Güncelde Rainbow'a devam ettiğinizi görmek benim için büyük bir süpriz ve mutluluk kaynağı oldu, birinci yılınızı böyle dolu dolu bir güncel ile bizlerle beraber kutladığınız için teşekkürler ve nice seneler devam etmeniz dileğiyle elinize yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. shamo için çok teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  16. bu arada epey uzun demişsinizde güncel yazısına mavi manga sürekli bundan uzun atıyor :D

    YanıtlaSil
  17. Ya siz ne kadan da tatlı mı tatlı bir grupsunuz :D her bölüm için çoook teşekkürler Ellerinize sağlık :) 1. Yılınızda kutlu olsun nice birlikte yıllara inşallah hadi kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  18. DarkMP melih mi oluyor anitr'den. Dennou Coil son 3 bölüm ne alemde çikişooo...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dennou Coil çoktan bitti :D Puanı yüksek olduğu halde küçük yaşlara hitap ettiği için kendi açımdan pek etkileyicilik yakalayamadım, gecikmesi daha çok bu yüzdendi.

      Sil
    2. O zaman Souten Kouro animesini çevir, eminim tatmin olacaksın :P

      Sil
    3. Baktım, güzel görünüyor XD Yarım bırakılmış sanırım. Müzikleri de sahneleri de iyi gibi. Ama şimdilik dinlenmeyi düşünüyorum. Belki bir gün... :D

      Sil

bloggerwidgets
Close [x]

- Copyright © 2015 MY - Powered by Blogger -

bloggerwidgets