3 Ağustos 2015 Pazartesi


Selamlar.
Yine benden izinsiz pazartesi olmuş.-_-.  Üstüne de bir sıcak bir sıcak ki anlatamam size. Birde bu sıcakta kalkıp güncel vermeye geldik yazık bize ya vallahi yazık. 
Ahh ahh değerimiz hiç bilinmiyor. Anca yeni bölüm ne zaman gelecek demeyi bilin siz. "Yardıma ihtiyacınız var mı?", "editör mü lazım yoksa çevirmen mi?" siz isteyin yeter diyen var mı? Hiiiiç yok tabii anca istemeyi bilin siz. :/
 Falan filan Inter Milan gibi saçma bir söz öbeğiyle giriş faslını kapatıp gelişme faslını açıyorum. Efenim gelişme faslımızda neler yok ki bu hafta. Seçin beğenin okuyun. 

İlk konumuz ACTİON İDOLS olacak. Evet maalesef ki bu hafta da bölüm yok. XD Bildiğiniz gibi kaç haftadır bölüm vermiyoruz bu seriden. Ama bir sorun niye vermiyoruz, keyfimizden değil herhalde. :^)  Çevirmen problemimiz vardı, sonunda hallettik çok şükür. Bu seriyi bundan sonra SHİNKU ÇEVİRİ ile ortak yapacağız arkadaşlar. Çevirisi artık SHİNKU'ya ait. Bir iki haftaya güncele geliriz diye düşünüyoruz, sonrasında da zaten rutin şekilde ilerleriz Allah'ın izniyle. Hadi gözünüz aydın.

Bir diğer konumuz ise AKUMETSU. 
Bu serimizden de ne zamandır bölüm gelmiyor. Bu seriye de çevirmen arıyoruz arkadaşlar. Duyanlar duymayanlara haber salsın ki en kısa zamanda iyi bir çevirmen bulabilelim. Bu serinin şöyle bir sorunu var ki o da İngilizce çevirisinin de kötü olması. Serinin zaten siyasi bir konusu olduğu için dili ağır, birde İngilizcesi kötü olunca epey sorun yaşıyoruz bu seride. Haliyle iyi bir çevirmene ihtiyacımız var. İlgilenen arkadaşlar olursa mail atsın. Başka bir grupla ortak da yapabiliriz isteyen olursa. Ha bütün bunlara rağmen iyi bir çevirmen bulamazsak maalesef ki kendisini çevirmen bulana kadar askıya almak zorunda kalacağız şimdiden haberiniz olsun. 
Evet bakalım bu hafta elimizde başka neler varmış.  
 Sıradaki konumuz biraz hüzünlü olacak. Geçen hafta KİNGNAKAMA ve bu hafta da ANCAKS arkadaşlarımız gruptan ayrılma kararı aldılar. İlerleyen zamanlarda belki geri dönerler kim bilir. Bu zamana kadar ki emekleri için ikisine de teşekkür ediyoruz. Ve güle güle diyoruz. 


İki arkadaşımızın gruptan ayrılmasıyla serileri de el değiştirdi haliyle.
SUKİTTE İİ NA YO'nun yeni çevirmeni bundan sonra RİN, SAKAMOTE DESU GA'nın yeni editörü ise OBLUDA olacak. İki seri de kaldığı yerden devam edecek.

Şimdiii gelelim kuru fasulyenin faydalarına. Bazı serileri soruyorsunuz ısrarla onlarla ilgili bir iki kelam edeyim ben, siz de artık başımın etini yemekten vazgeçin sefgi kelebeklerim benim. 
Önceliği UQ HOLDER'e veriyorum. Efenim çevirmenizin şehir değiştirme, üniversite kayıt işleri gibi maazeretleri mevcut şu sıralar. Ama merak etmeyin haftaya iki bölüm vermeye söz verdi. Zaten o iki bölüm haftaya gelmezse kendisinin çekeceği var elimden, kendisi de biliyor zaten. 
AİR GEAR haftaya gelebilir, haftaya olmasa bile sonraki hafta mutlaka gelecek merak etmeyin. 
PUNPUN ve TORİKO gayet güzel ilerliyor şu sıralar. Onlarda bir değişiklik olmayacak. GAMARAN son iki haftadır düzenli geliyor zaten bu hafta da bir bölümümüz var. Ama bu seride bir düzene anca eylül ayında kavuşabileceksiniz arkadaşlar. Yani bir ay daha sabredin. :D
 AKUMETSU ve ACTİON İDOLS'un durumlarını açıkladım zaten. 
SUKİTTE ve HİYOKOİ de bir kaç hafta sonra yeniden gelmeye başlayacak. 
SOUL CARTEL bu hafta vereceğimiz on ikinci bölüm bizim yapacağımız son bölüm. Bundan sonraki bölümleri UNİTY FANSUB ile birlikte yapmaya başlayacağız duyurduğumuz gibi. :D
Son olarak bir DEAD DAYS kalıyor. Ona da yakın bir zaman sonra devam etmeye başlayacağız arkadaşlar. 

Huuuhhh ne konuştum yav. Neyse okuduysanız sorun yok. Okumadıysanız okuyun asabımı bozmayın benim o kadar uğraştım kaç saattir şuncacık şeyi yazmaya çalışıyorum bu sıcakta. Kırın dizinizi oturup okuyun aaaa!!!
 Akıllı olun beni deli etmeyin!!!
Hadi kalın sağlıcakla.



Güncel Listesi






{ 8 yorumComment }

  1. Pikachunun gözleri yaşlı neden mi? Çünkü yazıları okuyamıyor. Muhahaha

    YanıtlaSil
  2. Güncel için Allah razı olsun tüm ekipten, AMİN.(Yazılar okunmadığı için sağ tuşla tarayıp okuyanlar burda mı?)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fena mı oldu işte. :D
      Hep sıradan hep sıradan biraz heyecan, bir tutam ekşın katalım dedik bu güncele (づ ̄ ³ ̄)づ
      Hadin bakiyim afiyetçikler olsun hepinize :D
      Yumulun!!! XD (⌒▽⌒)

      Sil
  3. güncel için teşekkürler elinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Punpun'un dayısı müthiş, bunların genlerde var herhalde.

    YanıtlaSil
  5. Yohohoho 5 bölüm Oyasumi Punpun.Arigatoooo ^^

    YanıtlaSil
  6. Punpun'suz geçen her günüm bir işkence :D
    Elinize sağlık çok keyifli gidiyor

    YanıtlaSil

bloggerwidgets
Close [x]

- Copyright © 2015 MangaYatta - Powered by Blogger -

bloggerwidgets