6 Temmuz 2015 Pazartesi


İyi ki doğdum been, iyi ki doğdum been, iyi ki doğdum iyi ki doğdum iyi ki doğdum beeeen ╮( ̄▽ ̄)╭  

Selamlar selamlar gençler.
Bu nasıl bir giriştir böyle, neler oluyor derseniz bu güncelimiz sizin için değil gruptakiler içindir. Keza yüksek teessüflerim de öyle. ┑( ̄ Д  ̄)   

Pek değerli grup arkadaslarım... (⌒▽⌒)    
Kutlayanlara teşekkürlerimi, unutanlara teessüflerimi sunuyorum buradan.  (~ △ ¯) ~
Bir yıl daha yaşlanmış bulunan MİSA'nız olarak önümüzdeki bu uzun yılı da sizinle birlikte geçirmek en büyük temennim ve sizlere güzide ve fevkaladenin fevkinde yepyeni işkenceler bulup uygulamak ise boynumun borcudur.
Beraber geçirdiğimiz bu yıl içinde hepinizin bildiği ve yakından tanıdığı güdümlü terliğimle birlikte,
sizinle geçireceğim bu senede de, her zaman ki gibi hazır ve nazır bir şekilde grubun giriş kapısında her sabah yerimi alacağıma emin olabilirsiniz. 

Bölümlerini zamanında teslim edenlere sevgilerimi, durmadan mazeret üretenlere eseflerimi, lafımı dinlemeyi unutanlara güdümlü terliğimi sunup, küçüklerimin gözlerinden, büyüklerimin ellerinden derken... 
Neyse fazla dağıttım yine kısaca toplamak gerekirse iyi ki doğdum ben işte yav. XD 


Daha fazla uzatmaya gerek yok. Bir yıl daha bana katlanacaksınız uzun lafın kısası bu. İsteseniz de istemeseniz de.
Zuhahahhaha. XD


  
Neyse bu kadar gırgır ve şamata yeter, ses kes gürültüye devam felsefemi uygulayıp bu hafta ki güncelimize ve bahsedeceğim konulara geliyorum hemen.

Bu hafta aramıza iki yeni arkadaşımız katıldı arkadaşlar. MVHB yeni editörümüz ve RİN ise yeni çevirmenimiz. Kendilerine hoş geldin diyip, işkencelirime maruz kalmamaları için ilerleyen haftalarda bana mazeretlerle değil bölümlerle gelmelerini salık veriyorum buradan. XD

İlk konumuza gelecek olursak
 SOUL CARTEL. 
Bildiğiniz gibi editör arıyorduk bu seriye ve sonunda bulduk. 
"MVHB" SOUL CARTEL'in yeni editörüdür arkadaşlar. Bu seriyle ilgili ikinci önemli konu ise şu. 10.bölümden itibaren seriyi UNİTY FANSUB ile ortak yapmaya başlayacağız. Serinin çevirisi onlara, editi ise bize ait olacak. Haftalık düzenli bir şekilde vermeye çalışacağız. Kısaca gözünüz aydın Soul Cartelciler.:D

İkinci konumuz ise OYASUMİ PUNPUN. 
Bunun da sfx'leri ile ilgili bir duyurum olacak. İngilizceye çeviren grup sfxleri artık çevirmediği için biz de çeviremiyoruz maalesef. Bundan sonra çevrilmemiş sfx görürseniz bilin ki sebebi budur. 

Son olarak Soul Cartel'in şimdiye kadar ki çevirmeni olan Lurker gruptan ayrılmıştır arkadaşlar. Kendisine emekleri için teşekkür ediyoruz.

Başka da bi şey kalmadı bilmeniz gereken, güncel listesi altta. Neden bu kadar az bölüm var diye mırın kırın etmeyin, idare edin. Bir kaç hafta böyle olacak laf istemiyorum bununla ilgili, hadi kalın sağlıcakla.  (づ ̄ ³ ̄)づ

Güncel listesi











{ 6 yorumComment }

  1. 3hafta oldu herhangi bir air gear bolumu gelmedi, gelecek hafta gelme ihtimali varmi acaba? Tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. air gear editörü elinde ve elimizde olmayan sebeplerden ötürü uzun bir tatile çıkmak zorunda kaldı malesef belli bir süre için daha air gear'sız devam edecez...

      Sil
  2. Mutlu yıllar ve de elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Nice senelere :)
    Emeğini geçen herkese Teşekkürler:) Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. İyiki doğdun Misa :)
    Bölümler için hepinize cooook teşekkürler ^^

    YanıtlaSil

bloggerwidgets
Close [x]

- Copyright © 2015 MY - Powered by Blogger -

bloggerwidgets