23 Haziran 2015 Salı


Selam gençler :D
Hepinize hayırlı Ramazanlar.
Yine tepe aşağı koşarak gelen bir pazartesi bitiminde koştur koştur gelip size son dakika günceli verelim dedik. Son dakika günceli çünkü bir saat öncesine kadar bu hafta vermeyeceğiz sanırım diye konuşuyorduk aramızda. Şansınıza artık umduğunuzu değil bulduğunuza razı olacaksınız bu hafta...XD
Yaz geldi yazla birlikte ramazan da geldi. Grup olarak rahatlayacağız dedik ama gelin görün ki aksilikler peşimizi bırakmıyor bir türlü efenim. 
Bildiğiniz gibi bazı serilerimizden bir kaç haftadır bölüm falan veremedik. Ama sorun bir niye veremedik? 

Şimdi efenim bir kaç haftadır bölüm gelmeyen serilerimizden ilki hepinizin bildiği gibi UQ HOLDER.
Bildiğiniz gibi geçen iki hafta LYS sınavı vardı, çevirmen arkadaşımız da lys kurbanlarından biri olduğu için, dedim my god artı devlet vurmuş zaten haliyle çeviri yaptırıp birde ben vurmuyum kızcağıza yazık dedim.
Onun için de aman sağlık olsun diyip sizleri feda edip bölümsüz bıraktık. Zuhahaha...XD

Neyse gelelim diğer iki serimize HİYOKOİ ve SUKİTTE İİ NA YO'ya yani. Bunlardan da epeydir bölüm veremedik farkındayız. Efenim SAHRA arkadaşımızın (o kim oluyor derseniz bu iki serimizin kontrolcüsüdür kendisi) bilgisayarı bozulduğu için kontroller yapılamadığından bölüm veremiyoruz. Bölümler hazırda bekliyor, kontroller yapıldığı zaman yeniden vermeye başlayacağız bunları da, merak etmeyin. 

Hepinizin merakla beklediği serilerden bir diğeri ACTİON İDOLS'ta yok bu hafta hepinizin fark ettiği gibi. Onun sebebine gelirsek, editörü DAYGAMİAS'a yaptığım çeşit çeşit işkenceler meyvesini vermiş bulunmakta görmüş olduğunuz gibi. Sonunda çocuğu hasta edip yataklara düşürdüm. XD 
Neyse şaka bi yana kendisine çoook geçmiş olsun diyorum
Bir an önce iyileşip gelsin ki bende fırça atabilcek birilerini aramaktan kurtulayım, sizde bu hafta İdols var mı sorusundan. Kısaca haftayı bekleyin efenim, arkadaşımız iyileşirse bölümlerinize kavuşacaksınız. 


Bakalım bakalım sırada ne varmış. Şuralarda bir yerlerde bir adet TORİKO'muz varmış. 
Bildiğiniz gibi iki haftada üç verdik, bu hafta da bir bölümümüz var. İkide bir de ne zaman güncele geleceksiniz gibi saçma sorular sormaktan vazgeçin canlarım cigerlerim, sefgi kelebeklerim benim. Güncele geldiğimiz zaman zaten sizden saklamayacağız, hepiciğinizi haberdar edeceğiz söz. XD
Editör arkadaşımızın işleri var, buna rağmen Toriko'suz kalmayın diye illa ki bölüm veriyor her hafta. İşlerini halledince güncele kısa sürede gelecek merak etmeyin.(yaz bitmeden belki?)
 O zamana kadar da efendi olun sabırla bekleyin canım aaa!!! 

Sırasını bekleyen bir diğer efendi serimiz ise OYASUMİ PUNPUN.
Merak etmeyin, korkmanıza gerek yok sakin olun efenim, bırakmak gibi bir düşüncemiz yok, tam gaz devam... :D

Gel gelelim günün anlam ve önemini belirten en önemli konuya. Neymiş o der iseniz, sizi merakta koymayıp hemen söyleyeyim.
Dana gibi harflerle yazıyorum artık.
EDİTÖR ARIYORUZ!!!!!!!!
Bilmem anlatabildim mi?
Bildiğiniz gibi ZANGETSU gruptan ayrıldı. İki serisi de öksüz yetim gibi ortada kaldı. 
İlki DEAD DAYS ikincisi ise SOUL CARTEL
Bu iki seriyi de BIRAKMADIK, sadece editör bulana kadar durdular. İnşallah duyarlı bir iki vatandaş çıkmayı becerir aranızdan. Korkmayın kimseyi ısırmıyoruz. XD


Gelelim son konumuza diyip bu hafta ki kamu spotumuzun sonuna. Efenim ENES arkadaşımız RAİN adlı bir manganın hazırdaki bütün bölümlerini çevirdi. Aranızdan babayiğit biri çıkıp ben editine yardım ederim derse bölümleri gelir kısa zamanda. Demezse de keyfiniz bilir, aha beklersiniz daha öyle neden gelmiyor bölüm gelmiyor diye, yukarıda bahsettiğim serilerden ve RAİN'den.

En nihayetinde geldik bir güncelimizin sonuna daha. Benden bu haftalık ta bu kadar. Gelecek hafta görüşme temennisi ile esen kalın efenim. Zıbarıp yatayım artık bende yoruldum zaten.

* Bu yazıyı sonuna kadar bıkmadan okuyan varsa canı gönülden tebrik ediyorum kendisini, esaslı takipçiymiş... :D :D :D


Güncel Listesi










{ 7 yorumComment }

  1. Yanıtlar
    1. Dün bir arkadaş başvurdu editi için. Bakalım artık eğer olursa ve arkadaş yapabilirse devam etme gibi bir ihtimalimiz olabilir bir iki haftaya. Ama yine de editör lazim.. Şikayet etmek yerine yardım etmek seçeneğini tıklamayı düşünün arkadaşlar. :D

      Sil
  2. elinize emeğinize sağlık :P

    YanıtlaSil
  3. Sonuna kadar okudum :P Elinize sağlık arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize emeğinize sağlık.Umarım editör için gönüllü çıkar :)
    Emeği geçen herkese Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Sonuna kadar okudum kikii :D
    Ellerinize sağlık hepsi için :3

    YanıtlaSil

bloggerwidgets
Close [x]

- Copyright © 2015 MY - Powered by Blogger -

bloggerwidgets